איכות עם חיוך – ללא מאבק

איכות עם חיוך - ללא מאבק

גישה המניבה תוצאות ברמה אחרת

בחרו את המסלול המתאים לכם:

וצרו קשר לקביעת פגישה בלתי מחייבת אצלכם בארגון.

בלוג - מאמרים וחדשות

כאן מופיעים המאמרים, ההודעות, השיחות, הרעיונות… בקיצור – כל החלק המשתנה. 

בתוך המאמרים, על חלק מהתמונות ניתן להקליק לצפיה בצבע המקורי או בהגדלה. בעיקר אמנות, אבל גם אינפוגרפיקה, תרשימים או תמונות של אישים.

כנסו, קראו, הגיבו וחלקו איתי את מחשבותיכם, שתפו את מי שלדעתכם זה יכול לעניין אותם; הציעו הצעות, שאלו שאלות, שילחו לי מאמרים משלכם – בקיצור, מה שתרצו. ותהנו!

שדרוג והרחבת האתר כל שיפור מצריך בהכרח שינוי ובכן, עברה כמעט שנה מאז התחלתי לעבוד על הגרסה החדשה של האתר הזה, והנה, סוף כל סוף, הושלמה העבודה והאתר המחודש הועלה לאוויר. לא חשבתי שזה ייקח כל כך הרבה זמן, אך, יחד עם זאת, לא אוכל לומר כי עבדתי על זה …

עד כה היה עבורי חג פורים חג נחמד לילדים בלבד. חג שבו אני עושה מאמצים רבים כדי שבני ייהנה, שבו אנו תופרים/מרכיבים/בונים תחפושת עבורו. חג שבו אני מצלמת את תחפושות הילדים בבית הספר שלנו ומוחה דמעת התפעלות מהיצירתיות שלהם.

לפני שבוע נפגשתי לסדנת העצמה עם קבוצת תלמידים מקורס הנדסת איכות שנערך בשנה שעברה במרכז ריאן ברמה, מטעם מכלל ארז בשלומי. מרכז ריאן הוא מוסד המסייע בתעסוקת המגזר הערבי בארץ, וקורס זה כלל תלמידים מהעדה הדרוזית והצ'רקסית. הוא הסתיים בקיץ 2017 בבחינה חיצונית של האיגוד הישראלי לאיכות למהנדסי איכות, ICQE...

לפני מספר שבועות שאלה אותי תלמידה שאלה מאוד מעניינת. היה זה בעקבות שיחה על תסכול עקב נהלי איכות לא תקינים בעבודה של חברתה, תלמידה אחרת. היא שאלה: "מה כל העניין הזה עם שינויים שאת מדברת עליהם כל הזמן? האם באמת בהבטחת איכות מוכרחים לשנות כל הזמן?..

מאז שיצאה המהדורה החדשה של תקן ISO 9001, איני מפסיקה לראות דיונים של אנשי איכות מבוהלים בנושא ההבדלים בין המהדורת התקן של 2008 לזו של 2015. גם קורסים רבים של סיוע למעבר מהאחד לשני מציפים את הרשתות.

ההבדלים בין המהדורות של תקן ISO 9001:2008 לזו של ISO 9001:2015 אינם מתחילים ונגמרים בתהליכים ובניהול סיכונים. פרק 5 של המהדורה הישנה, 2008, נקרא "אחריות ההנהלה". במהדורה החדשה הוא פוצל, והחלק שנותר במקומו הוחלף בפרק הקרוי "מנהיגות".

היום נכנס החג - סוכות. כמו כל חג יהודי, יש לחג הזה משמעויות לרוב, וייחודיות, הן בתוכן והן בעשייה.

בדומה לפסח, בסוכות אנו עושים הרבה דברים שאיננו עושים בדרך כלל, מה שמקל על ביצוע שינויים רוחניים, פנימיים, צמיחה אישית.

פוסט זה זמין גם ב: English