איכות עם חיוך – ללא מאבק

איכות עם חיוך - ללא מאבק

גישה המניבה תוצאות ברמה אחרת

בחרו את המסלול המתאים לכם:

וצרו קשר לקביעת פגישה בלתי מחייבת אצלכם בארגון.

לשנה טובה ולהתחדשות – תשע"ט

ראש השנה כבר מאחורינו, ואפילו יום הכיפורים ואנו ממש בפתחו של סוכות, ועדיין לא כתבתי איחוליי לשנה טובה. אז אעשה זאת כעת, והפעם אספר לכם מעט על התחדשות רבה שקוראת אצלי.

ראשית, במישור האישי

השנה הפכתי לראשונה להיות אמא לילד בגיר. כן, באוגוסט חגג בני יום הולדת 18, ואמא היא ישות המשתנה כל פעם יחד עם השתנות ילדיהם ומעברם במעגלים החיים. אז לפני 18 שנה הפכתי לראשונה אמא, וכעת – אני אמא של בחור צעיר בן 18. תקופה חדשה, התחדשות ושינוי.

עוד במישור האישי, אוכל לשתף, כי במהלך שנה וחודש, מאז אוגוסט 2017 עד היום, הורדתי 22 ק"ג ממשקלי, והתהליך של ההבראה שלי ממשיך. זה כבר יותר משליש הדרך ביעד שקבעתי לעצמי, וזה מאוד מעודד. הדבר גורם לתחושה קלה יותר, להרגשה גופנית טובה יותר, לביצועים פיזיולוגיים טובים יותר, ליותר אנרגיה וכמובן – מורל גבוה ומוטיבציה להמשיך. מי שאינו יודע זאת עלי, איני עושה דיאטות, איני מאמינה בהן. את השינויים עשיתי באופן תזונתי לתמיד, מתוך רצון להבראה. מי שמתעניין, מוזמן ליצור איתי קשר ואחלוק איתו פרטים לגבי השינויים והסיבות מאחוריהן.

ראש השנה - רימונים - התחדשות

שנית, במישור המקצועי

כמורה בבית הספר הדיאלוגי המופלא שלנו, "שיח", שזכיתי לקחת חלק בהקמתו, התפתחותו והפיכתו למה שהוא כעת. השנה אני מצליחה להגיע להרבה יותר ילדים, וזה ממלא את ליבי שמחה ועדנה גדולה. אלהים נתן לי רק ילד אחד משלי, אך אחר כך הוסיף עוד 100 ב"שיח". זכות גדולה ופלא אין קץ.

בנוסף, אני עסוקה בשדרוג האתר הזה. מקווה שבעוד כחודשיים אצליח לסיים ולהעלות אותו לאוויר, וזו עוד התחדשות נוספת וברוכה. זה לוקח לא מעט זמן ולימוד, אך מעלה את כל תחושות החיוביות כשהכל מצליח כמו שאני רוצה. בפעם הבאה אכתוב אליכם כבר מהאתר המחודש.

ולבסוף, במישור העסקי, גם כן ישנה התחדשות. מסלולי הכשרה ועבודה חדשים, שותפויות חדשות, אופקים חדשים, תחומי עיסוק חדשים ומרתקים בהם לא עסקתי מעולם. שוב, המון לימוד ומחשבה, אך אלה מביאות לצמיחה ואתם יודעים כמה אני אוהבת ללמוד.

[elementor-template id="15197"]

ולבסוף, ברכות

לא שכחתי להכין עבורכם ברכה לשנה חדשה, מצורפת להלן, בתחתית הפוסט.

שמעתי מספר פירושים יפים לשנת תשע"ט:

  • שנת עין טובה – שתביאו אתכם לכל מקום דברים טובים ותראו דברים בכל מקום;
  • שנת עשה טוב – שתתמקדו במה שתוצאותיו באמת עושות טוב ולא רק נראות;
  • והפירוש שהכי אהבתי: שנת שעיטה קדימה.

למי שאינו דובר עברית רהוטה ולא בטוח מה זה, להלן פירוש : שְׁעִיטָה – הִתְקַדְּמוּת במהירות ובעוצמה.

אני מזמינה את כולכם לבוא ולעשות התחדשות בחייכם ובמחשבותיכם, ללמוד, לצמוח ולהתחיל את השנה בכוונה להביא את עצמכם, בבית ובעבודה, לשעיטה קדימה. חשבו על מה כל אותן פעילויות קטנות שאתם יכולים לעשות עוד היום וכל יום כדי להביא את עצמכם לשם.

כתבו לי ושתפו אותי על מה החלטתם ובמה בחרתם לשנות. אשמח לשמוע מכם.

ברכה לשנה טובה 2018

[elementor-template id="16514"]

פוסט זה זמין גם ב: English

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *