איכות עם חיוך – ללא מאבק

איכות עם חיוך - ללא מאבק

גישה המניבה תוצאות ברמה אחרת

בחרו את המסלול המתאים לכם:

וצרו קשר לקביעת פגישה בלתי מחייבת אצלכם בארגון.

מסלול משולב-רווחה

מפגש פנאי קבוצתי (אחד או סדרה) מגבש ומשחרר, כפי שנהוג לעשות בארגונים למען קידום רווחת העובדים, כגון יום כיף או יום טיול. יכול להתקיים בקאנטרי קלאב, בית מלון או מרכז נופש או כל מקום אחר שמתאים לכם. חלק מהיום מוקדש להנאה, שחרור וגיבוש, וחלק להעצמה ולמידה לשינוי גישה.

החל מההנהלה הגבוהה והנהלת הביניים, והובלה וליווי של תהליכי השינוי בתהליך רחב והדרגתי של חלחול מטה, המקדם את הקבוצה, את הארגון ואת העובדים עצמם.

מסלול משולב רווחה

המסלול הזה יכול להיות תפור בדיוק בשבילכם, אם אתם מעוניינים:

  • להפסיק לקבל את המאבקים התמידיים בארגונכם כמציאות שאין מנוס ממנה;
  • להתחיל את העלאת ארגונכם לשלב הבא, נושא אחר נושא – אך בשלב זה לא בתהליך דראסטי ומקיף יותר;
  • לפתוח בתהליך הדרגתי של שינוי שיחלחל לכל רמות הארגון בצורה מהנה ובלתי פורמלית;
  • לעלות על דרך המלך אל שינוי עמוק ונרחב באקלים הארגוני…

יום כיף

מה התועלות של מסלול זה?

בניגוד למסלול משנה-מציאות, התהליך הרבה יותר חופשי ובלתי פורמלי. כאן ניתן:

  • לפעול בכל נושא בנפרד;
  • לרכז מספר נושאים בוערים יחד;
  • להתקדם בקצב הרצוי לכם והמוכתב על ידי אילוצים פנימיים;
  • אין מחוייבות של כל הארגון בו זמנית בכל הרמות.

ההתקדמות איטית יותר, ספורדית יותר, אך יוצרת תוצאות מורגשות בכל תחום, שיכולות להוות טריגר לשינוי עמוק יותר.

מה מצריך התהליך מצדכם?

התהליך דורש פתיחות לגישה המעצימה אנשים כהנחת בסיס לשיפור האיכות, האקלים הארגוני, המחוייבות של העובדים לעבודתם, הפריון וכתוצאה מכך – הרווחיות. הוא מצריך הכרה בכך שאנשים עובדים טוב יותר כאשר יש להם סיבה טובה לעבוד, כאשר יש להם מוטיבציה ורצון לקחת בעלות על עבודתם. 

נדרשת התמדה לאורך זמן ועקביות בביצוע מפגשים של המסלול לכל המחלקות ולעובדים בכל רמות הארגון, והבנה שתוצאות הנשמרות ומשתפרות לטווח ארוך אינם מתקבלות בפעם אחת. במילים אחרות – סבלנות ודבקות במטרה.

הרגשה טובה

אמון

מה מציעה "איכות עם חיוך"?

"איכות עם חיוך" מציעה להכיר בהבדלי זווית הראיה בין עובדים ברמת הנהלת ביניים ומעלה לבין עובדים ברמה ארגונית נמוכה יותר. בנוסף, קהלי היעד השונים, הנמצאים ברמות היררכיות שונות, אינם חשים בדרך כלל בנוח כאשר עוברים הכשרת העצמה ביחד.

המסלול מציע על כן להפריד את שני הסוגים של קהלי היעד: צוותי איכות והנהלה בכירה או מורחבת יעברו הכשרה מותאמת יותר לזווית הראיה שלהם, וקהל העובדים ברמות היררכיות נמוכות יותר – הכשרה המותאמת לזווית ראיה ולצרכים שלהם. להלן פרטי ההצעות.

צוותי איכות והנהלה בכירה / מורחבת

לשם התחלה, מציעה "איכות עם חיוך" לקיים סדרה של 4-10 פגישות עם ההנהלה הרחבה, כדי ליצור הבנה ומחוייבות להבנייה ויישור קו של גישת כל חבריה לגבי תהליכי האיכות והניהול בארגונכם, מקומם מול תהליכים אלה והאנשים היוצרים אותם – לאו דווקא בסדר הזה. 

פלייר של מסלול משולב רווחה

לחץ על התמונה להורדת פלייר עם פרטים ומידע (PDF)

הזדמנות מעולה להכשרה מסוג זה תהיה שילוב פעילות רווחה עם הכשרה מקצועית של איכות, בהוצאת ההנהלה הרחבה ליום כיף בבריכה, קאנטרי קלאב או מועדון בצפון הארץ, שייבחר יחד עם הארגון (ראו פלאייר מפורט). היתרון הבולט של סוג כזה של הכשרה הוא הפתיחות שהפעילות יוצרת אצל אנשים: היותם מרוחקים ממקום העבודה פיזית, והשתתפותם בפעילות היוצרת תחושה של נינוחות והנאה, מאפשרת להם להגיע להכשרה ברמה עליונה של פתיחות לשמוע ולקבל. זאת בניגוד לביצוע ההדרכה בחדר הישיבות באמצע יום עבודה רגיל בארגון, בו כל הפסקה לוקחת אותם לעבודה, מחשבותיהם עסוקות בהפסד הזמן מהעבודה שממתינה ומצטברת ממש כאן ועכשיו, מחוץ לדלת, והאנשים איתם הם צריכים להיוועד.

"איכות עם חיוך" מציע מגוון של נושאים אפשריים במסגרת מסלול זה, אך ניתן, כמובן, לתפור את החבילה בכל נושא נוסף או חלופי, בהתאם מלא לטובת הארגון ולתועלת המיטבית.

פלייר של מסלול משולב רווחה

לחץ על התמונה להורדת פלייר עם פרטים ומידע (PDF)

קהל העובדים / מפעילים

במקביל, או בנפרד, לפי בחירתכם ורצונכם, מציעה "איכות עם חיוך" פעילות העצמה והכשרה בשילוב עם ימי פינוק וכיף גם עבור קהל העובדים. דבר זה יאפשר לשלב רווחה עם תועלת ישירה לארגון של תכנים מעצימים ועדכניים, שיעזרו לעובדים לקחת אחריות על עבודתם, יעלו מוטיבציה, הבנת התהליכים בהם הינם שותפים וקידום הרעיון והמיומנויות של עבודה בשיתוף פעולה.

לתפוס שתי ציפורים במכה אחת ולקבל את כל התועלת המירבית מיום פינוק ורווחה, עם תוצאות קסומות ומצטברות, שתבואנה לידי ביטוי במקומות מפתיעים ובלתי צפויים.

גם כאן ישנן סדרות של 4-10 מפגשים, הממוקדים בעובדים עצמם ויצירת תחושה טובה ביחס לעבודתם, העצמה וחיבור שלהם לתפקידם והתהליכים בהם משתתפים, תוך שילוב עם פעילות כיפית בבריכה, קאנטרי קלאב או מועדון בצפון הארץ, שייבחר בהתאם לרצון הארגון (ראו פלייר). כל זאת במקום, בו הם מנותקים מלחצים, חופשיים, נינוחים ופתוחים לשינוי.

יחד נתניע את התהליך שייקח את הארגון שלכם לתוצאות יוצאות מן הכלל.

[elementor-template id="16562"]

לקביעת מועד, תכנים והיקף ולהרשמה.

פוסט זה זמין גם ב: English

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *