איכות עם חיוך – ללא מאבק

איכות עם חיוך - ללא מאבק

גישה המניבה תוצאות ברמה אחרת

בחרו את המסלול המתאים לכם:

וצרו קשר לקביעת פגישה בלתי מחייבת אצלכם בארגון.

ורה קופיאן

אודות ורה

שמי ורה קופיאן. בהכשרתי אני:

  • בוגרת הטכניון בהנדסת אווירונוטיקה וחלל, תואר הראשון (B.Sc);
  • מהנדסת הבטחת איכות מוסמכת (ICQE);
  • מאמנת (Life Coach) מוסמכת ע"י האיגוד האמריקני ל-NLP.

אני גרה ועובדת בכפר ורדים בגליל המערבי. על ניסיוני ויכולותיי הייחודיות תוכלו להתרשם להלן.

מהנדסת/מנהלת איכות

במשך כ-18 שנים, עבדתי במפעלים וחברות בתעשיות השונות בתפקידים של מהנדסת איכות, מנהלת איכות ויועצת איכות (שכירה, במשרה מלאה). בין החברות בהן עבדתי תקופות ממושכות: מפעל גלטרוניקס בא.ת. פורייה, חברת אלקור מכשור רפואי בירושלים, מפעל סנמינה אס.סי.איי במעלות, מפעל יו.אס.אר. מערכות אלקטרוניות בכרמיאל. 

אני מגדירה את עצמי בתור מלווה שינויים, כי הבטחת איכות וצמיחה דורשים שינויים מתמידים בגישה ויצירת מודעות ומכוונות לאיכות אישית – ובכל הרמות הארגוניות.

מרצה להבטחת/הנדסת איכות

במקביל, מאז 1996 אני מרצה במחלקה ללימודי המשך במכללת כנרת בעמק הירדן, בקורסים להבטחת איכות והנדסת איכות, בנושאים רבים ושונים, ומכינה את בוגרי הקורס למבחני ICQE חיצוניים של האיגוד הישראלי לאיכות. מאז 2013 לימדתי בקורסים להבטחת איכות והנדסת איכות גם במכללות תיבם פלוס בעכו ומפנה הקריה בקריות, עד לסגירתן. 

מ-2014 מרצה גם במכללת ארז בשלומי, שבגליל המערבי. כל השנים האלה הנני עובדת בצוות עם ד"ר ליאוניד טולצ'ין, שמרכז את הקורסים ואשר אצלו למדתי בעצמי.

"מעוף דבורה"

"איכות עם חיוך" הוא מיזם של החברה שלי "מעוף דבורה" שהוקמה בשנת 2008 על מנת לחלוק עם חברות אחרות את הניסיון המצטבר והתובנות שבשלו מתוך שנים רבות של עבודה בתעשיות שונות, הכרת מפעלים וארגונים שונים – לא רק אלה בהם ועבורם עבדתי, אלא גם לקוחות וספקים – גישה ייחודית של הבטחת איכות כאימון אישי וארגוני ולימוד מעמיק של הנושאים המגוונים המהווים ביחד את מקצוע הבטחת האיכות.

מאז הקמת "מעוף דבורה" אני עובדת כעצמאית ומעבירה הרצאות, השתלמויות וסמינרים במפעלים וארגונים שונים בצפון הארץ עבור מנהלי איכות, שרבים מהם היו בעבר תלמידים שלי, וכן עוסקת בייעוץ לאיכות בארגונים. זאת בנוסף לעבודתי במכללות.

חולצת מהנדס איכות

תחומי התמחות נוספים

הריני מאמנת מוסמכת עם ניסיון נרחב במהלך עבודתי בהבטחת איכות של ליווי תהליכי שינוי הן בארגונים, בקבוצות והן אחד על אחד

בנוסף, יש לי דרגה שנייה בטיפול ברייקי ותעודת הסמכה של מנחה באמצעות חוק המשיכה, שני תחומים מתוכם אני למדתי כלים יעילים ביותר לעבודתי עם בני אדם בכלל ובגישה של קודם כל – אנשים.

בנוסף לעבודתי בהבטחת איכות אני: מלמדת, וחברה בקבוצת הורים שהקימה בית ספר אלטרנטיבי ברוח דיאלוגית (נמצא כעת בבית העמק), בו למד בני; עוסקת בהקמת אתרי אינטרנט ועיצוב גרפי; מפתחת ומפעילה פרוייקט רחב ואתר אינטרנט אינפורמטיבי בנושא אמנות האוונטגארד הרוסי.

גישה ייחודית

העיסוק בכל התחומים המגוונים והבלתי-קשורים, לכאורה, אפשר לי לפתח תובנות ייחודיות על האופן שבו העולם הזה עובד, וגישה וראייה בלתי שגרתיות של הבטחת איכות. בזכותו הגעתי להבנה עמוקה של התהליכים בתחום הבטחת איכות ומחוצה לו, המחברים את כל הדברים לתמונה אחת שלמה.

השליחות שלי

אני מאמינה בטיפוח האנשים, בשימת העובד במרכז תשומת הלב ובהשקעה בהכשרתו. כל זאת מתוך העצמה ובנייה של מודעות והכרת מקומו בתהליכי האיכות וחשיבות תרומתו לתמונה הרחבה, אשר בתורם יביאו איכות פורצת את תקרת הזכוכית הקיימת אצלכם כיום. 

בשמחה גדולה אחלוק ניסיון זה עם כל מי שמעוניין להוציא את המאבקים מחייהם המקצועיים ולהביא לארגונם שיתוף פעולה בר קיימא ושיפור אמיתי ומתמיד. אראה לכם כיצד לחסוך את הזמן והמאמץ שהושקע קודם במאבק חסר טעם, אותם תוכלו להפנות לפתרונות פורצי גבולות עבור כולם, ולפיכך, בהכרח, צמיחה מורגשת ברווחיות, שקודם לכן לא נראתה אפשרית.

[elementor-template id="16562"]

פוסט זה זמין גם ב: English