איכות עם חיוך – ללא מאבק

איכות עם חיוך - ללא מאבק

גישה המניבה תוצאות ברמה אחרת

בחרו את המסלול המתאים לכם:

וצרו קשר לקביעת פגישה בלתי מחייבת אצלכם בארגון.

מעגלי העצמה קבוצתיים

קבוצה היא דינמיקה אחרת

כפי שאמרתי לגבי מסלול צמיחה אישית, בכל שנות ניסיוני כמרצה וכיועצת מצאתי שללמד הבטחת איכות זה ללמד מיומנויות חיים. מטרת מעגלי העצמה קבוצתיים היא עבודה דומה, אך לא באופן אישי ומרוכז, אלא בקבוצה, לאט ובנושא נבחר אחד.

מיומנויות החיים שאני באה לעזור לכם לרכוש אינן מוגבלות למקום העבודה, כי הרי כבר אמרנו: בני האדם אינם שונים בעבודה ובבית. ברוב המקרים הקשיים שלנו קשורים לבני אדם אחרים וליחסים אתם, ואם לא ליחסים עם אנשים אחרים – אז עם עצמנו.

מעגלי העצמה קבוצתיים

מעגל העצמה

אולם, לא לכולם קל להתמודד עם הקשיים, להעמיד את עצמנו מול מראה ולעשות עבודה (לא פשוטה) כדי לשנות את מה שאיננו אוהבים בנו. יש שעלולים לחוש כי אימון אישי הוא צעד גדול ומאיים מדי, והעבודה בקבוצה עשויה לפתוח את התחום הזה, מבלי להעמידם במבחן, לאפשר להתנסות בתהליכי אימון ולראות כיצד יכול לסייע להם בחייהם ובעבודתם. אם אתם:

  • חושבים על סדנת העצמה ושיפור מערכות יחסים עבור העובדים שלכם;
  • תלמידים שלמדו איתי בקורס באחת המכללות;
  • קבוצה שעשתה השתלמות בארגון כלשהו;
  • מבקשים לארגן מפגש משמעותי של עמיתים מעבודה;
  • מחפשים רעיון למתנה לחבר/ה, כך שכולכם תוכלו לצמוח וליהנות גם יחד;
  • מועדון חברים שמעוניינים בפעילות משותפת ומועילה…

מוצעת לכם כאן מסגרת פתוחה, קלילה וקבוצתית, בנושאים הקרובים לליבם של כלל האנשים – מעגלי העצמה קבוצתיים.

מה התועלות ממסלול זה?

היעד של אימון בנושא כלשהו הוא להביא לשינוי נקודת המבט, המביא שינוי במחשבה, המביא שינוי במעשים ובעקבותיו שינוי בתוצאות ותחושה שמשהו השתפר, ולא רק בעבודה אלא גם בבית, ביחסים עם בני הזוג, ההורים, הילדים… במערכות היחסים. יש שבעקבות תהליכי האימון שאנו עוברים יחד כאילו נפתח אצלם משהו והם עוברים שינויים מהותיים כל כך שהם מחליטים, למשל, לעבור למקום עבודה חדש, מקבלים קידום, פותרים עימותים עתיקי יומין בעבודתם, או אפילו משנים לחלוטין את חייהם מקצה לקצה. כל זאת עקב השינויים האישיים שהם עוברים ופתיחת אפשרויות חדשות בחייהם בעקבות כך, שלא נראו אפשריות קודם, לכן או שלא נראו כלל. 

התהליך מיועד לענות על קשיים שכיחים בחיינו, שלעתים נראים לאדם כבלתי קשורים לעבודתו, או קשורים לעצמו ולעולם הסובב אותו בלבד. נראה כאילו רק אנחנו סובלים מהם או ש"אין מה לעשות". זה דומה לסתימה שיוצרת תקיעות שיש לפתוח כדי להתקדם.

לאחוז ידיים - מערכות יחסים

אזכיר שוב, כי זה ממש לא מובן מאליו ואי אפשר להגיד זאת מספיק: בעבודה שלכם הנכם עובדים עם אנשים – כלומר, האנשים עובדים אתכם: מגיבים אליכם, מפתחים יחסים אתכם (לטוב ולרע), אמון או חוסר אמון, עימותים, במילים אחרות – מערכות יחסים. לכולם, כמוכם בדיוק, הקשיים שלהם, המלווים אותם בכל מקום. מסקנה: אם תשפרו משהו בתוככם – האנשים יגיבו אליכם אחרת, מערכות היחסים שלכם תשתפרנה.

מפגש בקבוצה מאפשר להתמקד בקושי משותף לרבים מאתנו, להכיר בכך שאיננו מתמודדים איתו לבדנו, שאולי יש דרכים אחרות להסתכל על המצב, מה שיביא פתרונות יצירתיים שלא חשבנו עליהם קודם לכן.

אפשר לראות תוצאות כמו:

  • הפחתת עימותים עם הסובבים אתכם;
  • שיפור בהבנת האנשים סביבכם, המייצרת פרשנות שונה למעשיהם;
  • יותר שיתוף הפעולה עם העובדים איתכם;
  • חיזוק הביטחון העצמי שלכם;
  • עלייה בשביעות הרצון שלכם מהתחום בחיים עליו דובר, ומעבודתכם;
  • ועוד…

פתיחות לשינוי

מה מצריך התהליך מצדכם?

לזהות תחום בחיים בו אתם מרגישים תקועים, שהייתם רוצים יותר, נלחמים יתר על המידה. להגיע למפגש עם נכונות לכנות פנימית ופתיחות מחשבתית. 

עם זאת, עליכם להבין: מאמנים יכולים לסייע לכם לזהות את המקומות בהם תוכלו לשנות משהו כדי להתקדם, אך את השינוי תצטרכו לבצע בעצמכם עבור עצמכם, גם אם מבחרו לעשות זאת תוך הנחיה וליווי.

מה מציעה "איכות עם חיוך"?

סדנאות העצמה, מעגלי העצמה קבוצתיים עבור אלה הבוחרים במסלול קידום זה והקבוצות שיביאו. 

ורה קופיאן מתמחה בליווי תהליכי שינוי בפרט לאנשי הבטחת איכות, עובדים, אנשי הנהלות ביניים והנהלה בכירה, ובכלל לכל החפצים בכך, הן באופן אישי, אחד על אחד, והן בקבוצה קטנה של עמיתים או חברים או אפילו פשוט קבוצת אנשים, חברים או חברות שרוצים לבצע שינויים עבור עצמם.

בנוסף, ורה קופיאן מאמנת אישית מוסמכת ומוסמכת בעבודה באמצעות חוק המשיכה, שיטה שהוכיחה את עצמה כיעילה במיוחד ביצירת שינויים פורצי דרך.

פלייר הכח לשנות

 

 

לחץ על התמונה להורדת פלייר עם פרטים ומידע (PDF)

אי אפשר לשנות אדם אחר,
אך כל אחד מאיתנו יכול לשנות את עצמו.

על מנת לשנות משהו בחיינו, עלינו לשנות דרך חשיבה, הרגלים מסוימים, אמונות מסוימות שקודם לכן נראו לנו חשובות וחלק מהשקפת עולמנו – או שאולי לא הקדשנו להן מחשבה כלל והם פשוט היו שם ברקע. אם לא נהיה מוכנים לשנות אותם – לא יהיה שינוי. יש כאן מאמץ, לפעמים לא קטן, אך התגמול עולה על כל מה שתוכלו לשער.

"אם תמיד תעשו את מה שתמיד עשיתם, תמיד תקבלו את מה שתמיד קיבלתם."
– הנרי פורד

התהליך הוא תהליך של גילוי מרתק, והוא מתבצע באמצעות סדנא או סדרה של סדנאות, הכרת הגורמים לתקיעות והכלים והאפשרויות לביצוע השינויים מבפנים.

הפגישות יכולות להתקיים בבית אחד האנשים, במועדון או מתנ"ס או בכל מקום שנוח לתלמידים. אם יש צורך לשכור מקום, כמובן, הדבר מייקר את המפגש. 

[elementor-template id="16562"]

לקביעת פגישה ולפרטים נוספים.

או

צפו בסדנאות המוצעות.

פוסט זה זמין גם ב: English

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *