איכות עם חיוך – ללא מאבק

איכות עם חיוך - ללא מאבק

גישה המניבה תוצאות ברמה אחרת

בחרו את המסלול המתאים לכם:

וצרו קשר לקביעת פגישה בלתי מחייבת אצלכם בארגון.

אנשים או תוצאות?

ישנם ספרים ששווה לומר עליהם ש"שום ספריה ביתית אינה שלמה בלעדיהם". הספר הנהדר של קנת בלנצ'ארד וספנסר ג'והנסון (Kenneth Blanchard & Spencer Johnson) "מנהל ברגע" (The One Minute Manager) הוא בדיוק ספר כזה עבור כל מי שעוסק בהבטחת איכות או בניהול (שהרי הבטחת איכות היא ניהול תקין, פשוטו כמשמעו), או, למעשה, בבני אדם בכלל (שזה… כולם?). עוסק בתוצאות ובאנשים.

הספר מדבר על בחור המחפש תשובות לגבי הניהול האופטימאלי. במסע החיפוש, הוא פוגש מנהלים רבים: חלקם כאלה האומרים על עצמם שהם שוחרי תוצאות, אלא שאז האנשים אותם הם מנהלים אינם מרוצים מהם. אחרים האומרים על עצמם שהם ממוקדי אנשים, רק שאז התוצאות נפגעות, והמנהלים שלהם אינם מרוצים מהם. עד שיום אחד…

כפי שאתם יכולים לתאר לעצמכם, הספר מתמקד באותה השאלה: אנשים – או תוצאות. וכמובן, נותן תשובה, ואפילו הנחיות פרקטיות פשוטות ומדויקות ביותר לגבי האופן לבצע את הדברים.

עטיפה: מנהל ברגע - ספר על תוצאות

עבורי, אין כלל דילמה

באמת, תחשבו על זה. הרי אם כבר הכרנו בעובדה שהכל מתחיל ונגמר באנשים, והאנשים הם אלה שיוצרים תהליכים, והבטחת איכות (וניהול) עוסקים בתהליכים – איך אפשר לעסוק בתוצאות? להיות ממוקד בתוצאות?

האנשים הם אלה היוצרים את התוצאות! על כן, במקום לנסות לאלץ את התהליכים הקיימים והאנשים כמות שהם להניב תוצאות טובות יותר, יש להתמקד בהעצמת האנשים ובשיפור התהליכים. זה יביא באופן טבעי לשיפור התוצאות.

[elementor-template id="16514"]

פוסט זה זמין גם ב: English

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *