איכות עם חיוך – ללא מאבק

איכות עם חיוך - ללא מאבק

גישה המניבה תוצאות ברמה אחרת

בחרו את המסלול המתאים לכם:

וצרו קשר לקביעת פגישה בלתי מחייבת אצלכם בארגון.

הגשמת חלומות – הצעה לסדנת העצמה

לפני שבוע נפגשתי לסדנת העצמה עם קבוצת תלמידים מקורס הנדסת איכות שנערך בשנה שעברה במרכז ריאן ברמה, מטעם מכלל ארז בשלומי. מרכז ריאן הוא מוסד המסייע בתעסוקת המגזר הערבי בארץ, וקורס זה כלל תלמידים מהעדה הדרוזית והצ'רקסית. הוא הסתיים בקיץ 2017 בבחינה חיצונית של האיגוד הישראלי לאיכות למהנדסי איכות, ICQE, אותה עברו 71% מתוך 17 הניגשים.

המטרה הראשונית של הפגישה היתה לערוך סדנת העצמה לתלמידים בנושא הגשמת חלומות, על מנת לתת להם כלים לפיתוח גישה אישית שתעזור להם למצוא את מקומות העבודה המתאימים להם, לנושאי העניין שלהם ולכישוריהם.

הפגישה נערכה בביתה של אחת התלמידות בבית ג'ן, והשתתפו בה כמחצית מתלמידי הקורס המקורי.

אילוסטרציה: העצמה

אילוסטרציה: הגשמת חלומות

למשוך אלינו את מה שנרצה

כמלווה שינויים וכמטפלת באמצעות חוק המשיכה (The Law of Attraction), התמקדתי בבניית ההבנה של המנגנון המביא עבורנו את מה שאנחנו מושכים, והאופנים בהם אנו מפריעים לו להביא את מה שאנחנו רוצים ו/או צריכים. כשאנו מתחילים להבין את חלקנו במנגנון הפעולה של חוק המשיכה, ובדרך את הדברים שמתרחשים סביבנו, אזי יכולים אנו לשנות דברים קטנים במחשבתנו, המביאים לשינויים בהתנהגותנו ובתוצאות שאנו מקבלים.

הפגישה היתה מוצלחת ביותר, השיחה, הערות ושאלות התלמידים היו מרתקים והביאו לשינויים ניכרים בחשיבה ורעיונות חדשים, עליהם לא חשבו קודם. בסיום בפגישה חלקנו יחד ארוחה בבית המארחת והובע רצון לחזור ולעשות סדנת העצמה נוספת בעתיד.

סדנאות העצמה מסוג זה מעולות לביצוע שינויים בחיים האישיים והמקצועיים, מועברות בקבוצות לא גדולות ויש להן הפוטנציאל להשיג תוצאות מרחיקות לכת. אני רואה בביצוע סדנאות כאלה לאנשים שאינם בקיאים במנגנוני חוק המשיכה כשליחות חשובה למען הגדלת מספר האנשים בארץ ובעולם הערים להם היכולת והעוצמה לשנות את חייהם. למען שנוכל להיות יותר מאסטרים ופחות קורבנו בחיינו. למען ריבוי הצלחה במה שאנו עוסקים או נמצאים בו.

סדנאות העצמה במגוון נושאים

אני מציעה לבצע סדנאות העצמה לתלמידי קורסים קודמים שלמדו אצלי בקורסים בכל המכללות: מכללת כנרת, מכללת ארז, מכללת תיבם+, מכללת מפנה – ומצרפת כאן (ראו תחתית הפוסט) פלייר בנושא הסדנאות, עם אפשרויות מסוימות (אפשר, כמובן עוד). הקליקו על התמונה להורדת פלייר עם פרטים ומידע (PDF).

ערך מוסף נוסף אפשרי של הפגישה היא מפגש של תלמידים שמזמן לא נפגשו אחד עם השני. מין "פגישת מחזור".

את הסדנא ניתן לבצע בכל מקום סביב מכללות אלה, במחיר סמלי, ועל מנת שיהיה כזה אשמח למישהו שיהיה מוכן לאחר סדנא כזו בביתו, או במתנ"ס בקיבוץ שלו או בכל דרך אחרת כדי שלא נצטרך לשכור מקום.

אני מזמינה את כל מי שהיה מעוניין בסדנה שכזו לחזור אלי במייל חוזר או בפייסבוק ולציין:

  • שם
  • מקום מגורים
  • מס' טלפון ומייל
  • האם מתאים לו יום שישי בבוקר או שיש העדפה לערב מסוים
  • האם מוכן לארח את המפגש אצלו
  • האם יש נושא מסוים ש"קורץ" לכם או מסקרן אתכם במיוחד

בהתאם להיענות, אפנה אליכם לקביעת הסדנאות והקבוצות.

מקווה לראותכם ולסייע לכם בביצוע השינויים שתרצו לראות בחייכם.

פלייר הכח לשנות

 

 

לחץ על התמונה להורדת פלייר עם פרטים ומידע (PDF)

[elementor-template id="16514"]

פוסט זה זמין גם ב: English

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *