איכות עם חיוך – ללא מאבק

איכות עם חיוך - ללא מאבק

גישה המניבה תוצאות ברמה אחרת

בחרו את המסלול המתאים לכם:

וצרו קשר לקביעת פגישה בלתי מחייבת אצלכם בארגון.

מסלול הכשרה פורמלית

קורסים במכללות בצפון הארץ

ורה קופיאן מלמדת הנדסת איכות, הבטחת איכות ובקרת איכות במגוון קורסים במכללות בצפון הארץ:

  • בקרת איכות
  • הבטחת איכות
  • הבטחת איכות תעשייתית
  • עורכי מבדקים פנימיים
  • הנדסת איכות (ICQE)

מסלול הכשרה פורמלית

מכללת כנרת, עמק הירדן

מאז 1996 אנו מכינים תלמידים בהצלחה למבחן ICQE של האיגוד הישראלי לאיכות (ISQ). רכז הקורסים במהלך כל השנים האלה הוא ד"ר ליאוניד טולצ'ין, יועץ ומרצה להבטחת איכות עם ניסיון רב.

כיום, מלמדת ורה קופיאן בשתי מכללות: המכללה האקדמית כנרת בעמק הירדן (מאז שנת 1996) ומכללת ארז בשלומי, גליל מערבי (מאז שנת 2013).

בנוסף, מקיים הצוות שלנו שיתוף פעולה שוטף עם האיגוד הישראלי לאיכות, אשר גם נותן חסות לקורסים שלנו. עם המכללות, אנו מלמדים בקורסים בשיתוף עם גופים חיצוניים כמו משרד העבודה, משרד הכלכלה, מתנ"סים, מרכז ריאן, מרכז ACAT בעכו ועוד. בנוסף, אנו עורכים קורסים בארגונים, בשיתוף עם ובחסות המכללות.

הייחודיות של הקורסים שלנו

לכל מכללה, לכל מרצה, החוזקות הייחודיות שלהם, ה"אני מאמין" האישי שלהם לגבי מהותו של מקצוע הבטחת האיכות והדרך הנכונה ללמד אותו. לכל אחד "מומחיות" משלהם.

קורסים במכללות בהכשרת הצוות שלנו מקבלים נופך ייחודי, בשימת דגש על "קודם כל אנשים", אותה לא תזכו לשמוע באף קורס איכות אחר בארץ ואשר נותנת יתרון ברור לבוגרי הקורס בהשגת תוצאות במקצוע.

מכללת ארז, שלומי

מומלץ ביותר להתחיל את השינויים בארגונכם בכך שתשלחו את אנשי המפתח שלכם לרכוש הכשרה פורמלית בקורסים במכללות הנ"ל במקצוע הנדסת איכות ICQE, ואילו מבקרי ונאמני האיכות כדאי לשלוח לקורס הבטחת או בקרת איכות. אנשים אלה יחזירו את השקעתכם פי כמה, על ידי רכישת ידע והבנה כיצד אמורים התהליכים לעבוד, על מה באמת מדבר התקן ISO 9001, כיצד לבצע מבדקי איכות יעילים ומועילים, איך לעבוד עם האנשים השונים כל כך שהם פוגשים בכל יום ליצירת שיתוף פעולה והרחקת המאבק. זה יהיה הצעד הראשון הטוב ביותר שתוכלו לעשות לקראת יצירת שינויים משמעותיים שייקחו את ארגונכם לליגה אחרת.

תוכלו למצוא יותר מידע על כל אחד מהקורסים בפליירים של המכללות, מטה. הפליירים הם כלליים, אבל המידע בהם ימשיך להיות ישים, כי הקורסים נפתחים באופן קבוע ושוטף.

קורסים במכללת ארז, שלומי

 

 

לחצו על הקישור למעבר לאתר המכללה ופרטי הקורסים הקרובים

קורסים במכללת כנרת

 

 

 

לחצו על הקישור למעבר לאתר המכללה ופרטי הקורסים הקרובים

מתכת חניתה סיום קורס

 

 

 

עובדי המפעל בטקס סיום של קורס קצרצר בהבטחת איכות במפעל שלהם.

סיום קורס מבדקים קוטלב חניתה

טקס סיום קורס עורכי מבדקים פנימיים לנציגי מחלקות שונות במפעל.

פוסט זה זמין גם ב: English

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *