איכות עם חיוך – ללא מאבק

איכות עם חיוך - ללא מאבק

גישה המניבה תוצאות ברמה אחרת

בחרו את המסלול המתאים לכם:

וצרו קשר לקביעת פגישה בלתי מחייבת אצלכם בארגון.

מדוע משתמשים בעוגיות?

מהן עוגיות?

עוגיות הן קבצי טקסט קטנים, שהדפדפן שלכם (התכנה בה אתם משתמשים לגלישה במרשתת, כגון כרום, אקספלורר, פיירפוקס) שולח. העוגיות מאפשרות לאתרים לאסוף מידע מהדפדפן, מדוייק (ומוגבל) עליכם, המשתמשים.

האתרים שולחים עוגיה אל המחשב שלכם ומאחסנים אותה שם, באמצעות הדפדפן. רוב האתרים עובדים בצורה הטובה ביותר עבורכם כאשר הם משתמשים בקבצי עוגיות.

 

עוגיות

כיצד משתמשת "איכות עם חיוך" בעוגיות?

"איכות עם חיוך" נעזרת בעוגיות על מנת לזהות אתכם בעת ביקור חוזר באתר. לזהות את העמודים בהם צפיתם ומה אהבתם, מה העדפתם במיוחד במהלך ביקוריכם.

מידע זה יעזור לנו לזהות ולהציג עבורכם באופן אישי את התוכן שישנו באתר. כמו כן, נרצה למנוע התרחשויות שעלולות לעורר תחושות שליליות, כמו קפיצה חוזרת של חלונית קופצת עם מידע שכבר ראיתם וטעויות אפשריות אחרות. בקיצור, אישור קבצי העוגיה עוזר לנו לשפר את התאמת האתר לשביעות רצונכם. קבצי העוגיה יכולים להשמר לטווח קצר או ארוך, או אפילו פר ביקור בודד, אשר תוקפם פג עם צאתכם מהדפדפן. 

האתר מאפשר שיתוף של התוכן ברשתות חברתיות. העוגיות של משתמשי הרשתות החברתיות עשויות להיות מוגדרות דרך האתר ולהתקשר לחשבון הרשת שלכם. הרשת יכולה להשתמש במידע על מנת להתאים פרסום שלהם על בסיס השימוש שלכם בשירות שלהם מאתר זה.

"איכות עם חיוך" אף יכולה להשתמש בעוגיות צד שלישי אחרות (מאתרים אחרים, כגון גוגל או יוטיוב) להרכבה ושמירה של נתונים סטטיסטיים אנונימיים אודות תבניות גלישה או התנהגות אתר ובניית פרופיל דמוגרפי. אלה נתונים הנאספים יחד עם שאר פרטי המבקר לניתוח משותף. חשוב לציין: נתונים אלה אינם מזהים אתכם באופן אישי ומשמשים למטרות דיווח\סטטיסטיקה בלבד לשיפור השירות.

ואם לא נרצה לשמור עוגיות?

אינכם חייבים לאשר את העוגיות ורוב הדפדפנים מאפשרים לדחות את קבלת העוגיות. אם תרצו ללמוד כיצד לעשות זאת, בדקו בתפריט העזרה של הדפדפן שלכם או צרו קשר עם מנהל המערכת שלכם. בנוסף, אפשר לרוקן את העוגיות מהמחשב באופן תקופתי.

חשוב לציין: כאשר הנכם חוסמים עוגיות כלשהן, יתכן כי שירותים או עמודים מסוימים באתר זה לא יהיו זמינים עבורכם או שתפקודן לא יהיה מלא.

פוסט זה זמין גם ב: English